
Vanha hyvä kaljapullo heitti hyvän varjon tiskipöydällä. Käytän näitä pulloja vielä mehupulloina ja hyvin toimivat. Alla nykyaikainen limsapullo oman varjonsa kanssa. Aurinko sattui paistamaan ja innostuin kokeilemaan kuvien ottoa.
tiistai, 23. lokakuu 2012

Kädentaitoja ja muita minulle mielenkiintoisia harrastuksia. Toivotan Sinut tervetulleeksi sivulleni! Tämä on ensimäinen blogini.Aloitin 19.3.2007.
Alkuperäiset
Kädentaitoja ja muita minulle mielenkiintoisia harrastuksia. Toivotan Sinut tervetulleeksi sivulleni! Tämä on ensimäinen blogini.Aloitin 19.3.2007.
Y.L
A.P
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.